Compliment, klacht of feedback

Tevreden klanten zijn voor ons van groot belang. Een klacht of aandachtspunt biedt ons de mogelijkheid om het beter te doen. Blijf niet met uw klacht rondlopen. Breng ons op de hoogte. Uw klacht kan leiden tot verbetering van onze dienstverlening. Elke klacht wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld.

De klachtenprocedure

Heeft u een compliment voor- of een klacht over Puls? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Mocht u naar aanleiding van de klachtenprocedure nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via servicedesk@Pulsinzetbaarheid.nl. Tijdens kantooruren zijn wij ook telefonisch te bereiken op 088-031 3880.

Machtiging

Wilt u een klacht, compliment of feedback voor iemand anders invullen. Vul dan het machtigingsformulier in en upload dit bij het indienen van onderstaand formulier.

Dien hier uw compliment, klacht of feedback in

Beschrijf kort uw klacht, compliment of feedback en beschrijf kort wat u van ons verwacht, aangaande uw melding.
Max. bestandsgrootte: 900 KB.
Upload een ingevuld machtingsformulier indien u een klacht, compliment of feedback voor iemand anders wilt versturen.
Max. bestandsgrootte: 900 KB.
Upload hier eventuele overige bestanden die bijdragen aan uw klacht, compliment of feedback.